Ledig helg=)


Hello bloggen!

Idag är det lördag och ledig dag, ja hela helgen är ledig och det är så gött.

Detta har hänt sen sist:

I Torsdags messade My och frågade om tant Anka vill bli hennes gudmor och det vill ju ankan=)

Igår va vi på Sörmons ridklubb och tittade på trettondagskabare, det va riktigt roligt å se! Fina hästar. Vi har det väldigt skoj i vårat stall tycker jag som kan ta små utflykter utanför stallet=)
Såg en dressyruppvivsning med snyggingen Arras från Dressyrsnack-bloggen. Mitt mål är att bli lika duktig men det skulle nog ta tjugo år så ja tar ett lite mindre mål..

Idag ska ja till Erik o Ulla på kaffe sen blir det stallet och skritta en liten tur.
Sen ska jag leka med Sofie och tvätta=) Jag o Sofie ska nog leka danstävling, börjar bli lite sugen=)



Hon är så söt, Fjärilstanten  oxå

Imorgon fyller Tyra två år, den lille busen=D



Jag har världens bästa ungar kring mig=D

Å vänner o häst o hund förstås;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0