Tisdag...

Hej bloggen

Idag har vi fått el, det krävdes ett halvt grinigt telefonsamtal så tio minuter senare hade vi el.
Grabbarna åkte till tippen medan jag svor över innehållet i kartonger.
Känns som om det är hundra år kvar av flytt men innan lördag kväll ska jag vara helt inflyttad å städa på söndag har jag tänkt...

Imorgon åker jag o herr Skovsby på våran första utflykt, vi ska till Färjestad o prova sadlar.
Fick just ett mms från Carina när han sover i hagen, gud så go han är=)
Lilla Malte och jag har bott i Persberg, det va skoj men ikväll flyttar vi ut.

Nu ska jag ringa hyresvärden och börja med att gnälla, det verkar vara min uppgift så här års...

När ja jobbat klart så ska ja bege mej te stallet och motionera min häst så att han inte löper amok på travbanan imorn, vore ju lite pinsamt sen ska vi mysa järnet.
Efter det är jag bjuden på big brother kväll i Persberg och ska även hämta min hund.

Det är väl ungefär det ja ska göra=)

Hej då bloggen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0