Nu kör vi=)


Behandlingen gick superbra, fick klartecken att börja jogga 20 minuter per dag å får skritta såklart vad mycket jag vill. Det lönade sig med mycket vila även om det va trist så är det ju helt klart värt å ha en frisk pålle.
Sadlarna va inge bra alls, så nya friska tag kanske sadel nummer 50 blir min?? Gaaahh ja ska utbilda mej till sadelproffs efter detta...jag kan nästan allt nu haha


Imorgon ska ja rida i en sadel som va 90% bra och sen åka o byta sadlar på onsdag förmiddag...jäkla resande, krångel och jag tror att ja betalat en sadel redan i bara bensin...grr


Jag hatar den här veckan, så fullt upp med jobb plus fix inför flytten som vi tror blir nästa vecka, vore bra gött om vi kunde få renoverat innan vi flyttar in men men man kan ju inte få allt=)

Nu ska ja sova...upp o jobba 6.30, prova arbetskläder, skruva isär sängen och organisera kartongröran och sen stallet, jobba igen och rida =)


God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0