Nice Onsdag=)


Först fika med gamla stallgänget, mycket uppdateringar å skvaller. Förrut kunde vi skvallra varje kväll men nu ses vi görsällan men det ska vi ändra på, har vi bestämt för hundrade gången =)

Tvättat bilen i automat, när man ska köra iväg ska man alltid provbromsa...fröken Andersson tryckte ner fel pedal o tryckte alltså gasen i bött......lyckades precis missa tvättautomaten å ja bromsen funkade =)

Jobbat

Handlat betfor och saltsten

Stallet blev 30 minuters promenad i padocken med en slö häst, mina rövskinkor är ett minne blott men vi fickl ite motion i allafall...om man ändå ska skritta tycker ja man lika gärna kan gå bredvid för annars fryser man ju ihjäl.

Malte och jag såg en räv, sen sa Malte hej då till sin matte i fem minuter...döv möjligtvis eller något=D

Färdigrätt o lösgodis = bortkastade promenader

Jajaja imorn ska vi hämta sadlar, nu jäklars ska vi igång jag och min vän Dansken <3







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0