Lördag=)

God förmidda!!!


Jag å Malte kom precis hem ifrån Bronells, det va väldigt kallt ute så mitt hår blev grått en liten sväng=) Gött å se in i framtiden och jag passar inte i grått hår!

Idag kl 18 är det dax för Felinis behandling nummer två, kände på sadlarna lite igår och har en solklar favorit å nu hoppas jag att vi blir eniga=)

Men nu har jag bara provat de lite snabbt, kanske blir annorlunda när man sitter i å hästen rör sig.

Annars är min prins väldigt uttråkad nu och jag oxå....hade ju i min plan i huvudet tänkt att vi skulle vara fit for fight vid det här laget men planer ändras men i april ska vi vara fit for fight=D

Hämta hö igår med Annelie, det va roligt eller ja tror vi va så övertrötta för vi satt o tjöt av skratt åt typ ingenting men sånt är ju kul=)

Nu ska jag strax ut i stallet innan de blir invaderat av folk.

Ha en fin lördag=)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0