Keys


Igår fick vi nycklarna till nya lägenheten, idag ska jag åka dit och titta lite hur de ser ut, karln jobbar ju såklart men han har inget att säga till om ändå=D

Fick en superbra idé igår om möblering (igen) antar att jag är singel om tre veckor när ja möblerat om för hundrade gången =D

Jag o Malte kom just hem från Anders hem, det ska bli otroligt skönt å slippa detta flängande å ha alla saker på ett ställe...så ikväll efter ridturen så blir de packmarathon=D

Ska försöak lägga ut alla skit på annons oxå men så tråkigt med denna nöjesbjudning folk håller på med, tippen ska oxå få ett besök...och så byta den förbannade sadeln...mitt vanliga veckonöje=(

I måndags satt vi fyra timmar på Karlstads djursjukhus med lilla Malte, ja tror aldrig ja grinat så mycket i mitt liv....men vi fick inget direkt fel på hunden o kunde åka hem med en glad hund antagligen en rejäl gasbildning men tycker att vetrinären ska berätta de för mig efter å betalat flera hundra kronor?!

Jag är min egen vetrinär from nu=D



Så här pigg blev Malte efter tre timmar o de klev in en labradortjej, dens ägare tyckte Malte va de snyggaste hon sett=D SÅKLART!!!! Jag ska aldrig mer vara arg på honom å kalla honom HJ ;)



Beställt lite mer till vårat paris/new york rum (som vi inte har =)

Nu stallet o mocka skit sen jobba, rida, äta, packa, dö



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0