Hemma igen..


Nu har vi landat hemma efter en riktigt trevlig vecka i Spanien!
Mycket sol å bad och mat, tror inte ja gjort annat än å ätit hela dagarna igenom så nu har ja startat med LCHF, fick en riktig snabbskjuts med bantningen då ja åkte på matförgiftning och spydde på hemvägen. Sängliggande o illamående blää

Imorgon ska jag vara hästskötare åt Janina och hennes röda och nästa vecka kanske min egna häst kommer, ska bli så spännande!!!


Utsikt över poolområdet

Åt andra hållet

Min favoriträtt te vänster nudelkaka. Tapas o öl är inte så dumt=)

Strandpromenaden=) 3 ur sällskapet matssons =)


Så nu ska jag dricka mitt vatten, gå med Malte som för övrigt haft riktig otur två hundattacker på mindre än en vecka han har inge vidare tur min hund så nu är han lite osäker=( sen ska jag sova å ladda för hästsköteriet och jobb sen=)

Trevlig freda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0