Zumba

Hello bloggen!

Här sitter ja i mina danskläder sen en timme tebax och väntar på ett zumbapass, ska bli roligt att se om man minns något elelr bryter ett ben. Antagligen minns ja ingenting och förmodligen kommer ja inte kunna gå imorgon...

Idag har ja även anmält mig till medicinsk yoga...ingen aning om vad ja gett mig in på så ja använde min kära vän youtube och fick kalla fötter direkt det såg så jäkla svårt ut men det blir väl bra sen när man lärt sig=)




Jag har på mig den gula dräkten till vänster....

Någon som varit på yoga som tex kan berätta va ja ska ha på mej? Ska man ha en matta med sig? Kommer ja bryta benet?

Tell me så ja hinner stryka mig=)

Kommentarer
Postat av: Kristin

På yoga har man myskläder på sig, medicinsk yoga är mestadels sittande och liggande. Jag behövde ingen egen matta med utan det fanns att låna. Sat nam!

2011-10-08 @ 16:41:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0