Lördag


Idag har jag varit med som "hästskötare" i Sikfors för Annelie o Isa tränade för Johan Ekenberg i dressyr, det är så jäkla nyttigt att bara "lyssna" på en träning så idag har jag fått jättemycket tips. Kul!!

Innan träningen la jag på extra tråd på en hage till Fellini, eftersom han inte är så van att gå i hagen så la jag på en vit extra bred tråd och lite högre så nu hoppas jag att han inte ska hoppa över och stanna i sin nya hage.
Lite Fort Boyard känsla=)

Stanna kvar i stallet efter träningen och dracka kaffe med flickorna, hem ut på en PW med Malte, dusch och mat...Roligare än så här blir det nog inte en lördagkväll=)
Grannen kom o fråga om ja ville med på fest men ja har ingen lust, pank o ingen energi till partaj=)

Nu ska ja googla vidare=)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0