Kafferep o hästprat..


Har haft kafferep för Annelie här idag, jag roade henne med att ställa fram min finaste och enda inflyttningspresent...den fina mjökkannan=)


Sen drog vi till stallet för ja skulle lämna min beställning till strömsbergsgård, det blev ett stalltäcke från Amigo

Tror min "lilla" pojk kommer klä i rött=)

Mötte upp Ulle som va ut o red på Mandus, hennes mosters fjordvalack. Han ser ut som en julkortshäst så himla "burrig" och go=)




Tror han får vara årets tomte häst i år=)

I stallet va det en djurpratare som pratade med tre av hästarna, va kvar o fikade och lyssnade vad hästarna hade att berätta. När jag blir rik och inte handlar dyra täcken så ska jag låta henne prata med både Malte och Fellini och se hur pass hatad man är ;)

Herrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0