Friday=D


Idag har ja hunnit med nästan alla mina godingar, Jennie, Måns o My. Emma, Elinor och Tim och Sofie. Vi gick till lekparken efter att ha fikat på mina muffins som ja bakade igår kväll och till lekparken lyckades vi få besök av Marie o Tyra och även min mamma kom förbi=)

Har planerat för hubertus i Lesjöfors, blir en lugn maskeradgrej=) Ska bli kul hoppas ja ridit in mig på min häst för annars så får ja kanske låna min gammel gamla =)

På onsdag kommer min häst eller ja tror den kommer på onsdag för den startar på tisdag från Holland och det ska ta ca 36 timmar men ja får mer info närmare avgången =)

Nu ska ja o Sofie ha fredagsmys - mysigt!!!

Är dock en supersunk idag men det får hon stå ut med, har iallafall duschat hahaha men tänker inte byta om (tror ja)

Herrå







Idag fyller Ullis år och på måndag fyller Jennie år och sen är det min tur=)

Trevlig helg på er =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0