En liten update

En liten update:

Jag har lärt mig komma upp på monster hästen helt ensam tre dagar i rad, jag är verkligen duktig haha eller oxå har ja varit väldigt osmidig de förra veckorna;) Han är så bäst min prins=)
Däremot är han en riktig dynggris men det överväger och idag va ridkänslan på topp men nu blir det vila i tre dagar då jag fått en kryssning av min blivande man i födelsepresent men nästa vecka kör vi igen.


Ett litet exempel på vad herr skovsby kan åstadkomma på en dag


Min hund däremot är nästan gratis då han tyvärr blivit döv och väldigt snabb haha drog över till granngården vid stallet o stirrade på älghundar innan ja fick grepp om den lilla gula=)
Annars är han inte så gratis=)



Mitt hem borde städas, rensas och typ göras allt med men vem orkar det när man har en hel häst att lära sig men jag tänkte dra igång på måndag om ja orkar =)

Skulle vilja måla o tapetsera om men känns onödigt för ifall vi hittar vårat drömhem så flyttar vi, ska ju inte bo här forever..

Inte så mycket att se fram emot mer än jul o nyår

Det ja sett fram emot länge är ju imorgon Kryssning=)

Kommer sakna Felini o Malte men lite "semester" är ju aldrig fel =)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0