pissigt=(


Haft riktiga piss-dagar den här veckan

Igår va nog värsta dagen, Malte är halt det är något krångel med hans tass för ungefär tredje gången på väldigt kort tid och jag får aldrig något svar va det är så det är ständigt återkommande vilket är tråkigt för den lilla söta hunden.

Hade utsläpp i storm typ, varenda häst va riktigt på tårna och när ja tog ut min egen kunde ja andas ut för den gör ju ingenting;) Just när ja skulle ta av grimman i hagen så blåser det till i någon plast och han får hoppar till olycktligtvis i staketet och drar med sig stolpar, tråd och allt. Han bränner runt som en galning men som tur va stannar han i hagen och ja står med grindhandtaget å får ringa stallägaren med gråten i halsen så honk ommer å hjälper mig. En riktig ängel=)

Sen när ja kommer ut igen är Felini gör rädd för mig och backar när ja kommer så ja fick fjäska i typ två timmar innan vi va vänner igen, när ja skulle ta in honom va han gör rädd o sket tom i mat o allt som kom i hans väg...det va inte försen efter ridturen som han blev sig själv igen och snodde höpåsar och va som vanligt.

Allt är piss just nu, vill bara sova mig igenom de här jäkla skitvädret, alla jävla idioter som tror de kan behandla en hur som helst from nu ska ja aldrig mer vara snäll i onödan=D

Så trött på att bara få skit tebax!!!


Har iallafall haft ett positivt möte igår med flickorna på lunch, vi bytte julklappar och åt en jäkla massa god mat som våran egna husmor Larssa fixat=)

Ja fick cupcakes grejer i mitt paket=)



Jag och lilla ärtan, världens goaste mumlan <3



Min finaste prins som tror att hans matte ger honom stötar med flit...men nu är vi BFF igen och imorn kommer det en equipeterapeut (stavning) som ska gå igenom honom och ge lite tips (hoppas jag?!)



Nu ska det bara bli bättre, Anders ska ge mej pizza han vet att mat brukar funka;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0