Överstökat...


Nu har jag firat jul i två dagar men nu lugnar det ner sig lite hoppas jag, har fått jättemycket bra grejer mest hästrelaterade prylar då det är de enda jag önskat mig.
Skimmelschampo, schabrak, magic brush, ridvantar, ridstrumpor, hundtäcke, muffinsmaskin, duschcreme, hundpåsar(malte fick det av sin mormor) muffinsformar, tröja hmm tror inte det va något mer...

Min bror fick en one piece av mej och ja har nog aldrig sett honom så glad över en julklapp =)

Nu ska ja slappa i soffan¨å vänta på min karl som lsutar 21, fick bli en ridfri dag då det typ va storm nu när jag tänkte rida men matvraket överlever nog tills imorgon  =)

Inget party under jul = 7000 vuxenpoäng=)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0