Libanesisikt julbord


Libanesiskt julbord idag med familjen och Tina´s mamma, det va rätt intressant och mycket nytt som man aldrig provat...blev positivt överaskad för ja måste erkänna att ja va lite skeptisk när mamma sa att hon bokat ett libanesiskt julbord=) Mycket vitlök och kryddstarkt...Tina fylde år igår så hon fick massa presenter=)

Efter julbordet så rullade vi till Billige Niklas där handlade jag en rolig mössa och en deo =)



Grym=)

Igår hoppas ja att Malte tog årets sista bad för fan va han måste ha tyckt att de va kallt (tror ju jag)





Han va grymt alert i snön=)



Min andra nya mössa=)


Nu efter julbordet så red jag, Evelina och Daniella ut en sväng på en timme..gick skitbra faktiskt, ja börjar få mer o mer grepp om de där jättekliven;) Men imorn är det träningsvärk tror jag=)


Så mycket bättre nu=D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0