Irriterad te max;)


Jag är väldigt irriterad på mig själv idag, det resulterar i att hunden blir kallad för "jävla hunnjävel" och att mina annars så nära å kära inte står högt i kurs.. Morr spott o fräs!!!

Denna irritation är för att mitt hem ser ut som ett rövhål, ja ska städa imorgon har ja sagt i en vecka!

Jag är trött på lera å is och slask, idag red ja i tio minuter gick inte å gå någonstans knappt och padocken va en ren isgata och vägen va som sagt bara rolig i tio minuter=(

Har alltid panik över allt fast att ja egentligen kan tycka att ja är rätt soft som för det mesta skiter i om grannen har större ljusslinga, finare ljusstake, blankare bil....så vad är det för fel på mig hahaha låter ju helt rubbat men känner panik fast vet inte över vad riktigt...men det löser sej ju sa han som sket i vasken=)

Igår planerade vi nyår, det kommer bli trevligt och mycket gott =)

Nu ska ja leta reda på något gött, det brukar göra mej på bra humör=)



Bjuder på en bild på den finaste=)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0