1 December...

...Är det idag och ingen snö så långt ögat kan nå men en jävla massa lera=( Känner mig som en enda stor lerhög vareviga dag...jag bara väntar på att ja ska sopa i pannfläsket i hagen när ja fyller på vatten eller hö...men än så länge har det gått bra=)
'
Önskar mig endast minusgrader i julklapp!!!!

Imorgon ska det jobbas, rida fram hästen åt Annelie, Jobba lite igen och så byta däck på bilen, måste även tvätta den och fylla på spolarvätska eller va det nu va för lampa som lysste. Sen ska jag smörja allt läder och ha fredagsmys med Felini å hans vänner!!


Idag va sista yogapasset och ja ska inte fortsätta =D

Kom p åatt ja har tvätt i hela tvättstugan oxå fy för den lede =(




Fick en rolig morot av min svärfar idag och hans hjälpreda hmmmm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0