Update


Viktig info;)

Jag ska bli brunett insåg jag idag, jag är alldeles för smart för ljusa slingor=)

Lovis åker på onsdag, griner redan.

Kommer ha grym träningsvärk imorgon.


Har varit o plockat kantareller med Carro, Olga o Malte. Vi hittade inte så mycket men det va kul ända tills Malte skulle ha en uppvisning för Olga som slutadei  att han såg ut som en gris, fick stanna vid stensta o låna spolspiltan te odjuret






åhhh ja kommer sakna ihjäl mig på onsdag usch usch usch

Nää sova nu istället för gränslöst pladder

GNatt



Kommentarer
Postat av: Kjartananne

I came upon this site a while back, I love it. It is great for anyone who interested in this subject. It is in my favorites. Thanks, you done a superb job!

2012-07-12 @ 05:35:12
URL: http://kjartananne.blogmentions.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0